Vše o nákupu, obchodní podmínky

 

Obchodní a dodací podmínky platné pro internetový obchod:

 

 

Jak nakupovat, slevy, dárky

Registrace

K nákupu v našem internetovém obchodě není potřeba být zaregistrován. Ceny a podmínky nákupu jsou stejné jak pro registrované, tak i pro neregistrované zákazníky. Registrace zákazníků je zdarma. Výhodou registrace je rychlejší vyplnění objednávky při opakovaném nákupu (není již třeba vyplňovat kontaktní údaje).

 

Slevy na zboží
Zboží se snažíme nabízet na co možná nejnižší ceny. V případě odběru většího množství strojů jsme většinou schopni poskytnout sportovním centrům či klubům množstevní slevu. Ta je poskytována individuálně na základě typu a množství strojů. Pro konkrétní poptávku zašlete prosím seznam strojů mailem k nacenění. 

 

Dárky ke zboží
K některému zboží v naší nabídce je přiřazena nabídka dárků k výrobku. Ten vyberte jeho zvolením na stránce detailu výrobku. Pokud chcete ve stejné hodnotě dárek zcela jiný, uveďte jej do poznámky v objednávce, případně se informujte na naší infolince. Dárky platí pouze pro zboží objednané internetovým obchodem, mailem, případně telefonicky a pro platbu v hotovosti, dobírkou, na splátky, nebo převodem. Na způsobu převzetí zboží nezáleží.
Pokud není dárek na skladě, ze kterého je zboží dodáváno bude dodán do 10 dnů od převzetí zboží. Tato skutečnost je uvedena na platebním dokladu ke zboží.
Zákazníkům, kteří dárek ke stroji nechtějí lze poskytnout slevu ve výši 3-5% ceny stroje dle jeho hodnoty.

 

Výběr zboží
Výběru zboží věnujte prosím zvýšenou pozornost. U většiny sortimentních skupin najdete na první stránce "Nákupního rádce", co je při výběru důležité a na co je třeba dát si při výběru pozor. V případě jakýchkoli pochyb o vhodnosti výrobku pro váš účel nás kontaktujte ať už mailem ( info@fitham.cz ) nebo telefonicky. Jelikož všechny produkty jsou konstruovány podle aktuálního stavu bezpečnostních předpisů a do výrobního procesu jsou začleňovány poznatky aktuálního vývoje, vyhrazují si jednotlivý výrobci ve vyjímečných případech právo na technické změny a změny designu.

 

Objednání zboží

Většinu zboží nabízeného na našich stránkách nabízíme i na maloobchodní prodejně a je i na našich externích skladech v Liberci, Praze a Olomouci, dodávky tedy probíhají velmi rychle. Konkrétní termín dodání zboží s Vámi bude konzultován telefonicky.

Zboží můžete objednat jedním z následujících způsobů:

- telefonicky na telefonních číslech 488 388 901, nebo 602 119 550
- mailem na maily uvedené v kontaktech
- prostřednictvím eshopu na našich stránkách - postup popsaný dále:

 

Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v okně daného produktu naleznete tlačítko "Koupit". Po jeho stisku se dostanete na stránku nákupního košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, jejich množství a ceny. V případě, že chcete změnit počet kusů, přepište jej, pro odebrání některého z výrobků stiskněte ikonku koše. Dále zvolte z nabízených možností způsob dopravy a platby (POZOR při změně způsobu dopravy se může změnit její cena, sledujte proto údaj o její výši) a vyplňte údaje o dodací či fakturační adrese a kontakty na Vás. V případě, že jste již u nás registrováni, údaje nemusíte vyplňovat znovu, jen se přihlašte. Po úspěšném vyplnění všech údajů potvrďte objednávku tlačítkem "Dokončit objednávku".

Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli (v případě, že Vám potvrzovací mail nedorazil, nebyla Vaše objednávka správně dokončena - v tom případě není možné objednávku vyřídit). Následně budete kontaktováni telefonicky naším pracovníkem, který s Vámi dohodne termín a způsob doručení. Objednáním zboží zákazník současně potvrzuje, že souhlasí s obchodními a dodacími podmínkami.

- nahoru -

 

Způsob platby

V součastná době máte možnost uhradit zboží těmito způsoby:

 

Platba v hotovosti při převzetí zboží - kupní cenu zaplatíte na místě našemu pracovníkovi (řidiči) nebo přepravní společnosti.


Bankovním převodem - na základě faktury zaslané mailem poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno ihned po připsání platby na náš účet


Pro státní organizace, jako jsou školy, zdravotnická zařízení, armáda, hasiči, policie atd. nabízíme u objednávek nad 3 000,- Kč též dodávku zboží s následnou fakturací

 

Na splátky 

Pokud nechcete Vaše vybrané zboží platit hned a mít možnost splátek, stačí v košíku zvolit formu platby "na splátky". Aktuálně vám můžeme nabídnout několik možností od dvou společností, z nich každá nabízí konkrétní produkty i s možností pojištění. Společnost Fitham s.r.o. je přímým zprostředkovatelem úvěrů společnosti Hello bank a.s. (Cetelem), v tomto směru můžeme poskytovat zákazníkům poradenskou činnost s veškerým vysvětlením týkající aktuálních produktů a dalších návazností. Další možností je nákup formou úhrady "na splátky" prostřednictvím společnosti Home Credit a.s. . V tomto spojení nejsme oprávněni poskytovat jakékoliv doporučení, či jinou poradenskou činnost dle zákona č.257/2016 Sb.. Zákazník musí tedy sám vyhledat optimální produkt, dle svých potřeb a možností.

 

1) On-line splátky Hello Bank (Cetelem)

  • nákup v minimální výši 2000,-Kč s DPH
  • vložte zboží do košíku
  • zvolte způsob platby "Platba Na splátky Cetelem"
  • vyplňte požadované údaje na stránkách Hello bank
  • smlouvu podepište SMSkou, nebo vytiskněte smlouvu ze zaslaného odkazu a další podklady dle požadavků a tyto pošlete fyzicky
  • na adresu poskytovatele úvěru (vše je vysvětleno v textu zaslaného emailem od poskytovatele).
  • následně Vás budeme informovovat o dodání zboží

 

2) On-line splátky Home Credit 
  • nákup v minimální výši 1000,-Kč s DPH
  • vložte zboží do košíku
  • zvolte způsob platby "Platba na splátky Home Credit"
  • vyplňte požadované údaje na stránkách HC
  • smlouvu podepište SMSkou
  • a my Vás následně budeme informovovat o dodání zboží

  

U každého produktu najdete splátkovou kalkulačku a na ní si můžete vyzkoušet jednotlivé možnosti splátek a spočítat konkrétní podmínky. Poté co zvolíte vybraný druh platby v košíku vás po potvrzení objednávky systém přesměruje přímo na stránky Home Credit či HelloBank, kde dokončíte vyplnění potřebných dat. Po jejich odeslání vám na mail přijdou pokyny k vytištění smlouvy. Smlouvu vytisknete, podepíšete a společně s požadovanými doklady zašlete poštou na požadovanou adresu. Jakmile doklady dorazí, budete kontaktováni ohledně dodání zboží.

 

Platba platební kartou ONLINE - online platby kreditní kartou přes rozhraní PAY U. Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní PAY U, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

 

Rychlé online bankovní převody - Po zvolení konkrétní banky a potvrzení objednávky jste přesměrováni na zabazpečené rozhraní platebního systému PAY U, kde platbu dokončíte. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

 

Platba strojů na objednávku - při objednání komerčních trenažérů a strojů "Na objednávku" či "Výroba na zakázku" může být požadována záloha ve výši 20-50% z prodejní ceny dle typu objednávky. Konkrétní platební podmínky budou telefonicky upřesněny.

 

- nahoru -

Doprava zboží k zákazníkovi

Jelikož máme většinu položek na vlastních skladech, probíhá dodávka objednaného zařízení k Vám velmi rychle. U každého zboží je pak uvedena obvyklá doba doručení.

Doprava po celé ČR je při nákupu nad 2 000,- Kč ZDARMA. U objednávek do 2 000,- Kč zaplatí zákazník poplatek ve výši 95,- až 120,- Kč dle zvolené dopravy a způsobu platby. Doprava na Slovensko je možná přepravní firmou během 3-4 dnů, podmínky najdete níže.

Pro dodání zboží může zákazník zvolit jeden z následujících způsobů:

 

Doručení domů přepravní firmou PPL

Doručení zboží přepravní firmou je možné na zboží jakékoli hmotnosti a probíhá do 24 hodin od převzetí zásilky přepravní firmou. Den dodání si můžete určit, standartně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15,00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po oobjednání. Po odeslání zásilky obdržíte informační email se sledovacím číslem zásilky, ráno v den doručení zásilky pak dostanete SMS s přibližným časem dodání, pokud vám nevyhovuje, lze kontaktovat řidiče, či dispečink. Před vlastním doručením Vás ještě bude kontaktovat telefonicky řidič.

Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, přesný čas neumíme ovlivnit, pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.

  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní https://www.ppl.cz .
  • Možnosti platby - na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

 

Doručení domů balíkem české pošty - Balík do ruky

Českou poštou lze zaslat menší zásilky do 30ti kg v rámci ČR. Den doručení si můžete určit v poznámce objednávky, nebo při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí. Standartně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 12,00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po oobjednání. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, nechá ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky na vaší poště (zásilku je nutné vyzvednout na příslušné poště do 7-mi pracovních dnů, jinak bude odeslána zpět odesílateli)
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
  • Možnost platby - na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 90,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

 

Dodávka včetně montáže technikem v rámci ČR

V případě požadavku na dodání fitness strojů a trenažérů včetně montáže vám objednané zboží po předchozí telefonické dohodě termínu doveze technik a namuntuje jej, vám tedy předá funkční stroj k použití.

  • Konkrétní termín je s vámi domluven telefonicky minimálně 1-2 dny předem 
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti, nebo bankovním převodem předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u zboží označeného "Montáž zdarma", jinak zpoplatněno dle platného ceníku montáží firmy FITHAM s.r.o, ceny se pohybují od 690,- do 2 490,- Kč dle typu stroje a náročnosti montáže. 

 

Osobní odběr na prodejně - Liberec

Osobní odběr je možný u jakéhokoli zboží. Pokud je zboží skladem, lze jej vyzvednout na naší prodejně cca 60 minut po odeslání objednávky. V případě zboží na objednávku, či zboží skladem u dodavatele budete o možnosti vyzvednutí informováni mailem, nebo telefonicky.

  • Adresa prodejny: Kubelíkova 679/80, Liberec 8, tel.: 488 388 901
  • Otevírací doba: Po – Pá 9:00 – 18:00, So 9:00 – 12:00
  • Možnosti platby na prodejně - hotovost, platební karty Visa, MasterCard

 

Osobní odběr na prodejně - Praha

Osobní odběr je možný u jakéhokoli zboží. Pokud je zboží skladem a objednáte jej do 15h, bude dostupné k vyzvednutí do 1-2 pracovních dnů. O možnosti vyzvednutí Vás budeme samozřejmě předem informovat mailem či telefonicky.

  • Adresa prodejny: Jesenická 5, Záběhlice, Praha 10, tel.: 488 388 921
  • Otevírací doba: Po – Pá 10:00 – 19:00, So 10:00 – 15:00
  • Možnosti platby na prodejně - hotovost, platební karty Visa, MasterCard

 

Osobní odběr sklady PPL 

Osobní odběr na depech PPL je možný u zboží do 50 kg a o rozměrech do 200 cm. Pokud je zboží skladem, lze jej vyzvednout na skladu přepravní firmy PPL následující pracovní den po objednání zboží (u objednávek došlých v pracovní dny do 15,00 hodin). V případě zboží na objednávku, či zboží skladem u dodavatele budete o možnosti vyzvednutí informováni mailem, nebio telefonicky.

  • Seznam adres s jednotlivými depy, kde lze zásilku vyzvednout :
    • Adresa depa 31 Praha: Zděbradská 92, Hala DC4, Říčany Jažlovice
    • Adresa depa 32 České Budějovice: Hlinská 2, České Budějovice
    • Adresa depa 33 Plzeň: Podnikatelská 32, Plzeň - Borská Pole
    • Adresa depa 34 Teplice: Kateřinská 95, CT Park Teplice, Nové Modlany
    • Adresa depa 35 Hradec Králové: Březhradská 199/2a, Hradec Králové
    • Adresa depa 36 Brno: Evropská 840, CT Park, Modřice
    • Adresa depa 37 Ostrava: Františka a Anny Ryšových 1236/21A, Ostava Svinov - Dubí
    • Adresa depa 39 Olomouc: Dolní Novosadská, VGP Park, Olomouc Nemilany
    • Adresa depa 41 Liberec: Americká 363, Liberec - Františkov
  • Otevírací doba: Po – Pá 10:00 – 20:00
  • Možnosti platby na místě - hotovost
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 90,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

 

Doručení přepravní firmou DPD na Slovensko

Dodání zboží během 3-4 dnů na vámi uvedenou adresu v rámci Slovenska řidičem přepravní firmy DPD. Tento způsob dodání je možný u zboží do 50 kg a o rozměrech do 200 cm. Objednávky přijaté do 15:00 hodin jsou standardně expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte během následujících 3-4 pracovních dnů. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, o přibližném čase jste ještě informováni SMS ráno v den doručení, cca hodinu před doručením ještě volá řidič. Pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní DPD
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti EUR, online platby či bankovní převody předem
  • Cena montáže - o přesné částce budete informováni telefonicky při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí.
  • Doprava u zboží do 100 kg a hodnoty objednávky nad 10 000,- Kč je ZDARMA, těžší zásilky jsou naceněny individuálně
  • Zásilky do 10 kg - je účtována doprava 475 Kč (cca 18 EUR)
  • Zásilky od 10 do 50 kg - je platba částka 750,- Kč (cca 35 EUR)
  • Zboží na Slovensko je z důvodu vyšších nákladů na dopravu dodáváno bez inzerovaných dárků.

 

Doručení přepravní firmou GEIS na Slovensko

Dodání zboží během 3-4 dnů na vámi uvedenou adresu v rámci Slovenska řidičem přepravní firmy GEIS. Tento způsob dodání je možný u zboží nad 50 kg. Objednávky přijaté do 15:00 hodin jsou standardně expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte během následujících 3-4 pracovních dnů. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, o přibližném čase jste ještě informováni SMS ráno v den doručení, cca hodinu před doručením ještě volá řidič. Pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní GEIS
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti EUR, online platby či bankovní převody předem
  • Cena montáže - o přesné částce budete informováni telefonicky při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí.
  • Doprava u zboží do 100 kg a hodnoty objednávky nad 10 000,- Kč je ZDARMA, těžší zásilky jsou naceněny individuálně
  • Zásilky do 10 kg - je účtována doprava 475 Kč (cca 18 EUR)
  • Zásilky od 10 do 50 kg - je platba částka 750,- Kč (cca 35 EUR)
  • Zásilky nad 50 kg - pak 25Kč / kg (1 EUR /kg)
  • Zboží na Slovensko je z důvodu vyšších nákladů na dopravu dodáváno bez inzerovaných dárků.

 

Způsob a termín přepravy s Vámi vždy domluví náš pracovník telefonicky. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (je-li ke zboží dovozcem dodáván).

- nahoru -

 

Montáž zařízení

U většiny zboží nabízíme montáž zakoupeného zboží u zákazníka ZDARMA. Toto zboží je označeno "Doprava a montáž zařízení po celé ČR zdarma." V případě, že se rozhodnete pro montáž vlastní, stačí to uvést do poznámky v objednávce (stroje jsou na montáž zákazníkem konstruované z výroby a vlastní montáž samozřejmě nemá žádný vliv na záruční podmínky).
U zboží u kterého je zdarma pouze doprava zboží lze montáž technikem doobjednat jako službu placenou, cena Vám bude sdělena na požádání telefonicky či mailem. Montáž lze objednat v kolonce "poznámka" v objednacím formuláři. Vyjímku tvoří jen výrobky montované do zdi a stropů (boxovací pytle, ribstole atd.), které nemontujeme vůbec a to z důvodu možného narušení instalací v objektu a rozličných stavebních materiálů budov.
Veškeré nabízené zboží je výrobci určeno pro montáž koncovým zákazníkem a je tedy z výroby předmontováno tak, aby montáž zvládl i naprostý laik bez jakýchkoli znalostí a vybavení. Součástí každého stroje je obrázkový návod s přesným postupem montáže.

V případě dodávky strojů na Slovensko je zboží dodáváno bez montáže, v případě zájmu lze montáž u vybraných položek  individuálně domluvit. 

- nahoru -

 

Odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm§1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část. Jedná se o případy, kdy se požadované zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila cena zboží, případně by obchod byl pro prodejce ztrátový. V tomto případě bude prodávající informovat zákazníka a dohodne s ním další postup. V žádném případě však prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nedodáním objednaného zboží.

- nahoru -

 

Odpovědnost za vady - reklamace

Prodávající poskytuje na nabízené zboží záruku v délce:
- základní 24 měsíců, na veškeré výrobky
- prodlouženou 36 měsíců na vybrané výrobky u kterých je to uvedeno
- prodlouženou na 5 až 15 let na některé komponenty strojů u kterých je to výslovně uvedeno (např. rámy, motory atd.)

Záruka se nevztahuje na vady způsobené chybnou montáží, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
U vybraného zboží označeného "Servis u zákaznika zdarma" není třeba jako obvykle posílat zboží na reklamaci k prodejci či někam vozit, ale závadu přijede odstranit technik přímo k Vám. 
Zboží bez tohoto označení je nutné jako to bývá zvykem dopravit při reklamaci zboží na adresu provozovny, nebo smluvních servisů, pokud u dané značky existují.
V případě zjištění závady je třeba neprodleně nás informovat o vzniklé vadě ať už mailem na servis@fitham.cz, nebo písemně na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroje, datum koupě, číslo daňového dokladu, vzniklou závadu a kontakt na Vás.

Záruční doba pro osoby, které používají výrobek za účelem podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Upozorňujeme, že veškerý software (webové služby, mobilní aplikace a samotný software přístrojů) podléhá Autorskému zákonu a je využíván v rámci licence, nemůže a není na něj tedy poskytována záruka. Vvydavatel software se pouze zavazuje formou updatu odstraňovat známé chyby. 

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi společností FITHAM s.r.o. a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat FITHAM s.r.o.  pro vyřešení nastalé situace.

- nahoru -

 

Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

- nahoru -

 

Nákup na splátkyhello + home_1

V internetovém obchodě FITHAM nabízíme zákazníkům preferujícím koupi zboží na splátky možnost využít výhodných splátek připravených pro Vás ve spolupráci s finančními společnostmi Hello bank a Home Creditwww.hellobank.cz  www.homecredit.cz

 

upozormění: 

Společnost Fitham s.r.o. je přímým zprostředkovatelem úvěrů společnosti Hello bank a.s. (Cetelem), v tomto směru můžeme poskytovat zákazníkům poradenskou činnost s veškerým vysvětlením týkající aktuálních produktů a dalších návazností. Další možností je nákup s formou úhrady "na splátky" společnosti Home Credit a.s. . V tomto spojení nejsme oprávněni poskytovat jakékoliv doporučení, či jinou poradenskou činnost, dle zákona č.257/2016 Sb.. Zákazník musí tedy sám vyhledat optimální produkt, dle svých potřeb a možností.

 

Výhody nákupu na splátky :

  • již od 2 000 Kč (Hellobank), od 1 000 Kč (Homecredit)
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • jednoduché a rychlé vyřízení 
  • výhodné pojištění pro případ nečekaných situací 

Podmínky pro získání úvěru :

  • Svéprávnost
  • Trvalý pobyt v ČR, případně přechodný pobyt v ČR doložený platným dokladem
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě 

 

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání, 
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • až 4 pojistná rizika za jednu cenu,
  • součást měsíční splátky úvěru.

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

 

hello-bank-logo

 

  Hello Bank 

 

 

Jak nakoupit na splátky :

  • Nákup na splátky je snadný, zabere vám jen pár minut:
  • Vložte zboží do nákupního košíku. 
  • Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Cetelem".
  • Po odeslání objednávky budete přesměrován/a na stránky poskytovatele úvěru do sekce pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  • V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách Cetelem a jsou považovány za přísně důvěrné.
  • Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem).
  • Pokud byla vaše žádost o úvěr předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci a seznamte se se smluvními podmínkami. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je "fyzicky" doručte na adresu:  BNP Paribas Personal Finance SA - odštěpný závod (úvěrové oddělení), Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00  Ostrava. 
  • Po dodání obdržení všech dokumentů a dokladů vás bude společnost BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE informovat o stavu vaší žádosti o úvěr a v případě jejího konečného schválení vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží. (Prodejce se domluví s klientem na termínu dopravy a předání zboží.)
  • Počínaje měsícem září 2017, lze urychlit nákup, pomocí potvrzení podpisu přes SMS. Vše probíhá elektronicky, včetně nahrání dokumentů. Výhodou je tak možnost okamžité dostupnosti zboží.

Soubory pojištění Hellobank:

  • SOUBOR MASTER
    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru.
    * Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.
  • SOUBOR MASTER PLUS
    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí a dále Pojištění odcizení věci a Pojištění Home Assistance. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru.
    * Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

 

Varianty splátek:

0,5 % měsíčně, barem 314 
Pro pořízení zboží v hodnotě 2000 do 200000 Kč. Akontace je fixní 0%, tedy žádná. Počet splátek lze nastavit na 20/ 30/ 40/ 48. 
Příklad: Úvěr bez pojištění o celkové ceně zboží/služby 10000,-Kč, přímá platba je (0% z ceny zboží) tedy 0,-Kč, výše úvěru je 10000,-Kč, počet měsíčních splátek je 20, výše měsíční splátky činí 550,-kč, celková částka splatná klientem je 11000,-Kč. Roční úroková sazba=11,10%, roční procentní sazba nákladů=11,69%.

1% měsíčně, barem 201
Úvěr pro zboží či službu v ceně od 2000 do 200000 Kč. Při zvolení tohoto úvěrového produktu je libovolná první splátka od 0% z celkové ceny, a následně se splácí od 5-ti do 25-ti splátek. Navýšení 1% za každý měsíc splácení. Dle počtu splátek se mění navýšení a úrok. Úvěr je možné pojistit pro neschopnost splácet.
Příklad: Úvěr bez pojištění o celkové ceně zboží/služby 10000,-Kč, zvolená přímá platba je (0% z ceny zboží) tedy žádná, výše úvěru je 10000,-Kč, počet měsíčních splátek je 15, výše měsíční splátky činí 766,-kč, celková částka splatná klientem je 11490,-Kč. Roční úroková sazba=21,64%, roční procentní sazba nákladů=23,71%.

Desetina, barem 104
Přímá platba úvěru pro zboží či službu v celkové ceně od 2000 do 300000,-Kč, je nastavená na 10%, z celkové ceny. Počet splátek je nastavený na 10, výše měsíční splátky je 10%. Úvěr je možné pojistit pro neschopnost splácet.
Příklad: Úvěr bez pojištění o celkové ceně zboží/služby 10000,-Kč. Akontace=přímá platba je 10% z celkové ceny zboží, tedy 1000,-Kč, Výše úvěru je 9000,-Kč, počet měsíčních splátek je 10, výše měsíční splátky činí 1000,-kč, celková částka splatná klientem za zboží je 11000,-Kč. Roční úroková sazba=23,56%, roční procentní sazba nákladů=26,27%.


 

homecredit

 

   Home Credit

 

Jak nakoupit na splátky :

  • vložte zboží do košíku
  • zvolte způsob platby "Platba na splátky Home Credit"
  • vyplňte požadované údaje na stránkách HC
  • smlouvu podepište SMSkou
  • a my Vás následně budeme informovovat o dodání zboží

Informace o splátkách s konkrétními příklady najdete na www.homecredit.cz/vop/RU

Instruktážní video na: https://youtu.be/0ODBh2BFCDk

Doplňková pojištění Homecredit:

POJIŠTĚNÍ S OKAMŽITOU POMOCÍ

https://www.homecredit.cz/nakup-na-splatky/pojisteni-pomoc

ZMĚNA POČTU A VÝŠE SPLÁTEK

https://www.homecredit.cz/nakup-na-splatky/zmena-vyse-splatek

ODLOŽENÍ SPLÁTEK

https://www.homecredit.cz/nakup-na-splatky/odlozeni-splatek 

 

 

Potřebné doklady dle způsobu vyzvednutí zboží :

OSOBNÍ ODBĚR

Nákup zboží do 50 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti

Nákup zboží nad 50 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti 
  • Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)

Nákup zboží nad 80 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti 
  • Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)
  • Doklad prokazující adresu bydliště
  • Doklad pro ověření příjmu


ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU

  • Kopie platného dokladu totožnosti 
  • Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  • Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele) 
  • V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – Kopie: doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Kopie všech výše uvedených dokladů vytiskněte a zašlete společně s podepsanou smlouvou (při nákupu zboží nad 50 000 Kč podepsanou také partnerem) V případě Hellobank na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00  Ostrava.


Poskytovateli úvěrů jsou banka BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod Česká republika, sídlem na: Karla Engliše 5, 150 00 Praha 5 (která v ČR užívá obchodní značku Hellobank) a společnost HomeCredit a.s. se sídlem Nové sady 996/25, 602 00, Brno. Tito prodejci jsou zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zprostředkovatel a zastupujeme je na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.

 

 

Copyright - ochranné známky

Veškeré materiály publikované na webových stránkách fitham.cz jsou chráněny autorským zákonem. Názvy produktů a označení výrobků mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků, nebo mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob.

Jakákoli část webových stránek fitham.cz (zejména popisy, vyobrazení produktů a návody) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv.

 

 

Kontakty na provozovatele stránek


FITHAM s.r.o.
Sídlo firmy : Kubelíkova 679/80, Liberec 8, 460 08
Tel.: +420 488 388 901
Mobil: +420 602 119 550
E-mail: info@fitham.cz

 

IČO : 27338053
DIČ : CZ27338053

Společnost je vedená v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 24947.

 

 


Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 21 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.

 

 

 

Objednáním zboží souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.

- nahoru -

Přihlašte se k odběru novinek
Dotaz či přání Zpět nahoru
mastercard payULogo visa hello bank home credit